9 Ağustos 2008 Cumartesi

Ne Ki Bu Blog?

Öyle blog alemine dalıp gittiğim sırada bi baktım ki herkes başından geçen ilginç anılarını falan yazmış. Sonra dedim ki; benim neyin eksik lan! Düşündüm bişeyim eksik değil belki de fazlam var :p(kibirli değilimdir ha) Bende bı blogda artık ilginç anılarımı yazcam ve her olaydan sonra istediklerimi yazacağım.... :)

Adım Burak. Meslek olarak internet hizmetleri veriyorum.... Diyeceksiniz ki ulan internet hizmeti veriyon ala ala bedava blog mu aldın! Hee bedava aldım içimi öyle bi heycan kapladı ki. Dedim bunu bugün açmalıyım bugün Cumartesi bankalar kapalı işlem yapıp domain alamadım... :D Zaten hafta içi olsa da sorun yok param yok ki.. :D her zaman ki projeler gibi olmazsa. Yani; bi hevesle açıp ikinci gün amaaann kim uğraşcak demezsem belki bi domain alıp yönlendiririm. Gerçi sıralamada google buna ne der bilmiyorum ama işte laf olsun ben bu projemin sürekli olacağını da sanmıyorum:D

Bu konu dahilinde;

İsterim ki; herkes girsin buraya..
İsterim ki; haberlere çıkayım ünlü oalyım... :D
İsterim ki; böyle günde onlarca olumlu yorum olsun.. :)
İsterim ki; deşifre olmayayım...

Hiç yorum yok: