9 Ağustos 2008 Cumartesi

Bu Siteye Erişim Kapatılmıştır... :(

Artık bu cümleyi duyunca korkuyorum yakında internette ki bütün siteler kapanacak tek telekomun sitesi kalacak.. :) Böyle bi internet hayal etsenize...

Bugün photoshopla bişiler yapayım dedim.(hiç beceremem) Kuzenin resminin arka forununu temizledim.. Beni siyah zemine koy dedi... Uğraş Allah uğraş.. Yok olmuyor! Siyah fon koyamıyorum... Photoshop uzmanı değilim ki... Gerçi uzmanlık bişey yok ama gene de yapamadım.

Sonra kafa dank etti. Lan! Olm.. Google'dan baksana!. İşte dedim.... Ara sıra aklım çalışıyor. :D Neyse girdik Google amcanın sitesine. Yazdım oraya photoshopla arka fonu renklendirme. Bi site çıktı isim vermeeyeyim.(zatenv versem ne olcak)Site Mahkeme Kararıyla Kapatılmış! Ya hukuka lafımız yok ama herşeyinde bi sınırı var. Kafayı yedim... Yılmadım! Devam dedim... İkinci site.... Engelli... Hay a... Demeden 3. siteyi kesitrdim gözüme... Ona tıkladım O da engelli.. Oha! Demeyin doğru söylüyorum. Özellikle forumlar engelleniyor birde video siteleri:)

Bu zihniyetle nereye kadar bilmiyorum. Bir video için koca site kapanır mı? Ya da bir konu için koca forum kapanır mı? Bir cümle için koca site kapanır mı?

Bu bir kitap için koca kütüphaneyi kapatmaktır... Veya Pire için yorgan yakmaktır...

Ve ben;

İsterim ki; photoshop uzmanı olayım...
İsterim ki; herşeyi bileyim mahkeme kararıyla uğraşmayayım...
İsterim ki; Engeller kalksın!......

Hiç yorum yok: