14 Ağustos 2008 Perşembe

Kodumun Tikkyleri



Bu ne sikim bir olgudur a.q. Hangi sözlükte tikky kelimesini duydunuz. Benim bildiğim bir tikky var o da 1998-2003 tarihlerinde moda olan rotring kalemlerin cicili bicili renkli olan modelleriydi. Klasik kahverengi rotring kalemlere göre belki daha güzeldi Eğer li bilsem bu akımın buralara akacağını alırmıydım o kalemleri.... Artık tikky kalemleri kimse siklemiyor Faber-Castelin götünden silgi çıkan modellerinden sonra.

Ben ne diyom a.q konu saptı. Lisede de böyleydi kompozisyon yazarken sıçardım. Zaten 2 sene edebiyat dersini dışardan vermeye çalıştım :D

Dönelim konuya kodumun kafesine kodumun tikkyleri geliyor. Bir tikky 3 kaşar. Evet kıskanmıyorum kıskandın demi lan! deme bana. Kıskanmadım ama ayar oluyorum onları görünce suratlarına kusmak istiyorum. Evet iğrencim burda doğru söyledin. :D Saçlarını diker, küpesini takar, kodumun kafesine 3 kızla gelir sıra sıra öper. Bu kanıya nerden vardın deme bu yazıyı lüks bi kafede yazdım. Gece gece buraya aktarıyorum. Neyse ben kodumun kafesine sırf kız arkadaşımı görmek için geldim orda çalışıyor. Günde 30 ytl hesap mı ödenir? Sadece görmek için :D ama değer (: Neyse... Şuan tam karşımda bir tikky 3 kaşar var. İlk birisiyle öpüştü.. Evet dudaktan! Neyse bir normal dedim. Sonra o kalktı yanına diğer kaşar geldi ola da öpüştü! Oha aq ne biçim mide lan bu? 3. geldi onu öpmedi o biraz çirkindi... :) Tikky işini biliyor... Sonra ağzına bir sakız attı... İki tur çevirdi küllüğe attı (: Biricik sevgilime sipariş verdi duydum... 3 kahve istedi... Neyse geldi kahveleri... Tikky yarısını bıraktı bence; ben zenginim aman hepsini içmek görgüsüzlük havasındaydı. Be salak hepsini içmek görgüsüzlükse neden o kadar koyuyorlar ki... Be hayvan madem görgüsüzlük neden2 ayrı kızla öpüştün? Gene çok konuştum... Nokta.

İsterim ki; tikky modası bitsin...
İsterim ki; kaşarlar kalmasın....
İsterim ki; isteyemiyorum bişey....

Hiç yorum yok: