9 Ağustos 2008 Cumartesi

Kodumun Herekesi

Ben Kocaelinin Körfez ilçesine bağlı bir belde de oturuyorum adı Hereke... Buraya tıklayarak beldemiz hakkında ki bilgilere resimlere ulaşabilirsiniz. Sitede öyle şirin gibi gözükür ama.... B.k gibidir... İşte gezmeye gelenler anlatır; küçük ufacık tatil kasabası çok şirin sahili var şöyle böyle... Hassiktir lan ordan! Diyeceğim geliyor.... Bir İzmite(yani merkeze)gitmek 40 km.... Minibüsle 40 dk bazen daha fazla onu da geçtim ücreti 2,25 ytl hadi onuda geçtim btün şoförler Kürt! Ayrımcılık yapmıyorum ama çoğu pislik bee.. :( Çekilmiyor Artık kodumun Herekesi... Ben bide o siteye baktıysanız dağda evler var oralarda oturuyom

Evde sıkıldın diyelim ben tepede biraz dolaşayım desem bi b.k yok.... Sahil tarafına ineyim desem bi ucundan bi ucu yürüyerek 2,5 dk :( Yani 15 dkda Kodumun Herekesinde adım atmadık sokak kalmaz....

Neyse yanına böyle arkadaş grubunu alırsın kızlı erkekli....(içlerinde kürtte olur sorun değil, sorun piç olanlarda) sahilde oturup bi sohbet edip gırgır yapalım dersin.. Kekonun birisi gelir senin yanında ki kız arkadaşına veya sevgiline, bacına, akrabana laf atar yanında! Köpekle köpek olmayayım havlasın susar dersin... Ama arkadaşın bi tarafı kalkar sonra Herekenin ağası olur...

Aslında bu başlıkta çok sövülcek istencek şey var ki... Klavyemin ömrü yetmez... Firması bir tuşa 10milyon basma garantisi vermiş kodumun herekesi için harcayamam...

Ben bunaldım buradan en sonunda huyumdur, adettir gene bişeyler isteyecem...

İsterim ki; Hereke biraz gelişsin...
İsterim ki; Piçler insanlaşsın
İsterim ki; Hereke kapansın a.q
İsterim ki; Hereke için bişey istemenin bana faydası olmayacağını anlamayı....(bu bir çelişki)

1 yorum:

Yahya dedi ki...

Hereke ne kadar kötü de olsa abarttığın kadar yok.20 senedir oturyorum ufak tefek olay dışında birşey görmedim.Yazı kasıtlı olarak yazılmış.